Ο παράγοντας αποδέσμευσης H1 (αρ. είδους 9519000) χρησιμοποιείται για την αποδέσμευση προτύπων και καλουπιών. Ο παράγοντας αποδέσμευσης H1 εφαρμόζεται σε λεπτή στρώση με πινέλο ή μαλακή σφουγγαρίστρα. Αφού εξατμιστεί το διαλύτης, σχηματίζεται μια μεμβράνη αποδέσμευσης.
Σας βοηθάμε να αναπτύξετε ένα λεπτομερές χρηματοοικονομικό σχέδιο που περιλαμβάνει προβλέψεις εσόδων, δαπανών, ταμειακών ροών και βασικών δεικτών χρηματοοικονομικής απόδοσης. Αυτό αποδεικνύει τη χρηματοοικονομική βιωσιμότητα της επιχείρησής σας.
Οι επιδόσεις και οι υπηρεσίες αποθήκευσης χημικών προϊόντων του Ομίλου Blondel αξιολογούνται τακτικά στο πλαίσιο του προγράμματος SQAS (Αξιολόγηση Ασφαλείας και Βιωσιμότητας) και κατά τη διάρκεια των ελέγχων πιστοποίησης ISO 9001. Οι αξιολογήσεις του καλύπτουν την ποιότητα, την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ΕΚΕ (εταιρική κοινωνική ευθύνη).
Η ένωση Logogenia ιδρύθηκε το 2021 με σκοπό την προστασία και προώθηση της εφαρμογής της ομότιτλης μεθόδου που αναπτύχθηκε και μελετήθηκε από τη γλωσσολόγο Bruna Radelli. Η Logogenia μελετά τις διαδικασίες απόκτησης γλώσσας σε κωφά παιδιά και ενθαρρύνει την απόκτηση μορφολογίας και σύνταξης μέσω της γραπτής γλώσσας. Εκτός από την εκπαίδευση νέων επαγγελματιών, η ένωση διεξάγει μελέτες και δημοσιεύσεις, προωθώντας τη μέθοδο και προστατεύοντας τους λογογονιστές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Με στόχο να καταστήσει την ανακάλυψη και κατανόηση της μεθόδου όσο το δυνατόν πιο απλή και προσβάσιμη, η Logogenia, ταυτοχρόνως με την ίδρυση της ένωσης, απευθύνθηκε στην HENRY & CO. για τον επανασχεδιασμό του λογότυπού της και της ιστοσελίδας της. Το αρχικό λογότυπο βελτιώθηκε διατηρώντας όλη την πρωτοτυπία του. Η παρέμβαση βελτίωσε την αναγνωσιμότητα, την αναγνωρισιμότητα και επεξεργάστηκε μικρές λεπτομέρειες για να καταστήσει το λογότυπο κατάλληλο για διάφορα μέσα.
Αναπτύξτε τις ικανότητες ακρόασης και παρατήρησης μέσω υποστηρικτικών δραστηριοτήτων. Εξοικειωθείτε με εργαλεία, αναλυτικά μοντέλα και πλαίσια ανάγνωσης. Εξασκηθείτε σε μελέτες περιπτώσεων που προέρχονται από την καθημερινή πραγματικότητα.
Διενεργούμε μια εις βάθος ανάλυση του τμήματος πωλήσεών σας για να εντοπίσουμε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις. Αξιολογούμε τις διαδικασίες πωλήσεών σας, τη διαχείριση leads, τις τεχνικές διαπραγμάτευσης κ.λπ.
Θέστε ρεαλιστικούς στόχους, διατυπώστε τους και μην περιμένετε από τους συνεργάτες σας να διαβάσουν τις σκέψεις σας. Δημιουργήστε μαζί κατευθυντήριες γραμμές και υποστηρίξτε την αυτοαξιολόγηση.
Πειραματιστείτε με τη σχέση και την επικοινωνία μέσω πρακτικών και διασκεδαστικών δραστηριοτήτων. Ανακαλύψτε απλά εργαλεία όπως το σχεσιακό μαντήλι. Ευαισθητοποιηθείτε στην προφορική, παρα-προφορική και μη-προφορική επικοινωνία. Αυξήστε τις ικανότητές σας στην ομιλία δημοσίως.